A teljes 444.hu-t kitiltották a parlamentből
Felfüggesztette a 444.hu szerkesztőségének parlamenti akkreditációját a házelnök, a lap újságírói így egyelőre nem dolgozhatnak az épületben.
Felfüggesztette a 444.hu szerkesztőségének parlamenti akkreditációját a házelnök, a lap újságírói így egyelőre nem dolgozhatnak az épületben.
Halász János, a Fidesz-frakció szóvivője röviden, de velősen kommentálta a Bayer Zsolt lovagkeresztje körüli botrányt.
Halász János szerint Orbán Viktor vagyonnyilatkozata megfelel a valóságnak.
Megszólalt Tóth Csaba Antal, azaz Baba, annak a Migration Aidnek a tagja, amely ellen lejárató kampány indult a napokban. Baba nem tagadta, hogy újabb eljárás folyik ellene, és a múltban is állt bíróság előtt. Azt azonban visszautasítja, hogy nehézsúlyú maffiózó lenne. Elmondta, mióta a róla írt leleplező cikk megjelent, nincs nyugta, telefonon és interneten fenyegetik.
Nem lehet mire vélni a kormányhoz közel álló médiumok és a Fidesz akcióját, amely érezhetően be akarja feketíteni a Migration Aidet. Halász János frakciószóvivő a sajtótájékoztatóján egy tényt sem mondott el, ellenben elérte, hogy a Migration Aid végre megszólalhasson az ügyben.
A Fidesz ügyvezető alelnöke sajtóértesülések szerint Új-Zélandra repült egy Rolling Stones koncertre titkárnőjével, a volt kulturális államtitkárral és annak fiával. A 18 ezer kilométeres kiruccanás egymillióba kerülhetett, fejenként.
Olcsó politikai blöff lenne, ha rögtön azt követelné, hogy költözzön a kulturális államtitkárság Pécsre – állítja a kormányszóvivőből kultuszállamtitkárrá avanzsált Hoppál Péter. Fő feladatának a közművelődési intézményrendszer megerősítését tartja, és az ehhez szükséges pénzért harcba is indul, ha kell. Kerényi Imre stílusát nem nézi jó szemmel, nem kommentálja Fekete György kijelentéseit sem, de az MMA-ban fontos partnert lát. Interjú.
Most, hogy kicsit elült az art-mozikat üzemeltetők és az EMMI vitája, és idén talán befejeződhet az art filmeket játszó mozitermek digitalizációja, érdemes kicsit a jövőbe tekinteni, a támogatások körüli nézetkülönbségek helyett inkább a mozik lehetséges stratégiáira és terveire koncentrálni. Lesz-e a jövőben is létjogosultságuk a művészmoziknak? És ha igen, milyen lehet a közeljövő művészmozija?